سایت فروشگاهی

امروزه به دلیل نوع و سبک زندگی طراحی سایت فروشگاهی به عنوان لازمه ی یک کسب و کار در نطر گرفته می شود تا جایی که کسب و کار های سنتی در حال کوچ کردن به این سبک و سیاق هستند تا از روزگار سنتی به روزگار آنلاین و فروش اینترنتی از طریق فروشگاه اینترنتی خود وارد شوند .به طوری که میتوان سایت شما را یک شعبه از فروشگاهتان در فضای انلاین است.بیشتر مشتریان انتظار دارند که بتوانند تجارت شما را از طریق اینترنت پیدا کنند. چه بخواهید محصولات خود را به صورت آنلاین بفروشید ، و چه بخواهید به سادگی اطلاعاتی در مورد تجارت و اطلاعات تماس خود ارائه دهید ، داشتن یک وب سایت تقریباً ضروری است.

گیتما در فاز های مختلف مانند سایت شرکتی،فروشگاهی،اداری و…به کار طراحی سایت مبپردازد.

شرکت گیتما در زمینه طراحی گرافیکی سایت، اجرا، سئو، پشتیبانی، طراحی و پیاده سازی پایگاه های داده و ب از وب سایت طراحی شده فعالیت خود را ادامه داده و در این زمینه با تیم قوی خود توان طراحی وب سایت هایی با تکنلوژی جدید و بروز و قابل دسترسی در تمام مرورگر ها و ارائه یک سال پشتیبانی رایگان پس از فروش برای سایت شما میباشد.

چطور میتوانیم وب سایت طراحی کنیم؟

طراحی وب سایت نیازمند چهار ملزومه است:

1.باید نام دامنه خود را ثبت کنید. یک نام دامنه خوب باید محصولات یا خدمات شما را منعکس کند تا مشتریان بتوانند به راحتی از طریق موتور جستجو تجارت شما را پیدا کنند.

2.یه شرکت میزبانی(هاستینگ) وب پیدا کنید.

3.مطالب خود را اماده کنید.

4.وب سایت خود را بسازید.

معرفی و اهمیت داشتن در توسعه کسب و کار

با فراهم شدن و در دسترس قرار گرفتن اینترنت برا قالب جمعیت جامع و افزایش جمعیت و ترافیک های درون شهری دیگر کسی میل زیادی ندارد که برای خرید وسایل به خارج از منزل برود پس ایجاد یک سایت فروشگاهی مناسب و قدرتمند یک نیاز  انکار ناپذیر برای فروشگاه شما است.

مهم ترین ویژگی های یک وب سایت فروشگاهی موفق و کارامد:

  • سرعت لود و بالا آمدن سایت.
  • توضیحات مفید،مناسب و کامل برای محصولات.
  • تخفیف های جذاب و پیشنهاد های مناسب.
  • مشاوره انلاین و پشتیبانی پس از فروش.

امکانات فروشگاه اینترنتی:

تمام آنچیزی که برای یک سایت فروشگاهی نیاز دارید

  1. تعریف نامحدود محصول و دسته‌بندی‌

  2. جستجوی سریع و پیشرفته
  3. عضویت و خرید سریع و آسان
  4. اطلاع‌رسانی پیامکی
  5. بهینه‌سازی برای موتورهای جستجو
  6. خبرنامه و وبلاگ
  7. پشتیبانی از زبان فارسی و تاریخ شمسی

  8. دارای نسخه موبایل – ریسپانسیو

  9. انواع تخفیف‌ها و کارت‌های هدیه

  10. اتصال به درگاه‌های پرداخت

  11. اسلایدر و بنرهای تبلیغاتی

  12. چت آنلاین با کاربران

  13. نظردهی و امتیازدهی به محصولات

  14. اتصال به پیک و پست

  15. امنیت بالا و پشتیبانی از SSL

  16. گالری تصاویر و ویدئو
  17. کنترل موجودی محصولات

  18. مدیریت کاربران

  19. فیلتر محصولات برحسب مشخصات

  20. تولید خودکار نقشه سایت (SiteMap)

  21. اتصال به google analytics

  22. گزارش‌گیری از بخش‌های مختلف

  23. فروش عمده محصولات

سئو و بهینه سازی سایت

سئو چیست؟

سئو مخفف عبارت(Search Engine Optimization) به معنی بهینه سازی موتئر های جستوگر میباشد که منظور بهبود سایت و افزایش و جذب بازدیکنندگان سایت شما کمک میکند.

(یک سئو  خوب به این معنا میباشد که سایت شما در صفحه اول نتایج گوگل قرار میگیرد)

از این سو روزانه هزاران کاربر به کلمه وسیله مورد نیاز خود را در گوکل سرچ میکنند پس قرار گرفتن سایت ما در صفحه اول گوگل یک عمر زروری است تا بازدید خوبی بگیریم.

سئو کلاه سیاه چیست؟

سئو کاران در این روش سعی دارند تا با روش هایی موتور های جستجو را دور بزنند و جایگاه بهتری برای سایت ما در نظر بگیرند.اما گوگل نیز با اپدیت الگوریتم های خود حهت مقابله با سئو سیاه بیکار ننشسته اند و جریمه هایی برای سایت شما در نظر میگیرند گهای این جریمه ها آنقدر سنگین میشوند که سایت شما ممکن است برای همیشه از نتایج جستو حذف شود.

سئو کلاه سفید چیست؟

سئو کلاه سفید به مجموعه ای از تکنیم های بهینه سازی گفته مشود که با قوانین و ظوابط موتور های جستجو به ویژه گوگل مطابقت دارد اما روش سئو کلاه سفید برای استفاده از کلمات کلیدی  سختی دارید بالا اوردن ان با این روش تقریبا غبر ممکن است برای همین اغلب سئو کاران رو به روش خاکستری می اورند.

سئو کلاه خاکستری چیست؟

اشتباه نکنید سئو کلاه خاکستری چیزی بین سئو کلاه سفید و سیاه نیست بلکه از تکنیک  هایی استفاده میکنند  که اگر گوگل متوجه ان ها بشود سایت شما درا جریمه خواهد کرد.امروزه اغلب سئو کاران در ایران وجهان از این روش استفاده میکنند.